diplomski rad
Proaktivna uključenost u učenje kod učenika osnovne škole sa stajališta učitelja
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2024. urn:nbn:hr:147:599857

Abičić, Iva
Sveučilište u Zagrebu
Učiteljski fakultet

Citirajte ovaj rad

Abičić, I. (2024). Proaktivna uključenost u učenje kod učenika osnovne škole sa stajališta učitelja (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:599857

Abičić, Iva. "Proaktivna uključenost u učenje kod učenika osnovne škole sa stajališta učitelja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:599857

Abičić, Iva. "Proaktivna uključenost u učenje kod učenika osnovne škole sa stajališta učitelja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:599857

Abičić, I. (2024). 'Proaktivna uključenost u učenje kod učenika osnovne škole sa stajališta učitelja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 29.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:599857

Abičić I. Proaktivna uključenost u učenje kod učenika osnovne škole sa stajališta učitelja [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2024 [pristupljeno 29.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:599857

I. Abičić, "Proaktivna uključenost u učenje kod učenika osnovne škole sa stajališta učitelja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:599857