Čiček, L. (2024). Uporaba potpomognute komunikacije u radu s djecom u ustanovi ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:773778
Čiček, Lana. "Uporaba potpomognute komunikacije u radu s djecom u ustanovi ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:773778
Čiček, Lana. "Uporaba potpomognute komunikacije u radu s djecom u ustanovi ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:773778
Čiček, L. (2024). 'Uporaba potpomognute komunikacije u radu s djecom u ustanovi ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 27 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:773778
Čiček L. Uporaba potpomognute komunikacije u radu s djecom u ustanovi ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2024 [cited 2024 December 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:773778
L. Čiček, "Uporaba potpomognute komunikacije u radu s djecom u ustanovi ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:773778