Čiček, L. (2024). Uporaba potpomognute komunikacije u radu s djecom u ustanovi ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:773778
Čiček, Lana. "Uporaba potpomognute komunikacije u radu s djecom u ustanovi ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:773778
Čiček, Lana. "Uporaba potpomognute komunikacije u radu s djecom u ustanovi ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:773778
Čiček, L. (2024). 'Uporaba potpomognute komunikacije u radu s djecom u ustanovi ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:773778
Čiček L. Uporaba potpomognute komunikacije u radu s djecom u ustanovi ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2024 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:773778
L. Čiček, "Uporaba potpomognute komunikacije u radu s djecom u ustanovi ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:773778