prikaz prve stranice dokumenta Analiza video reklama odabranih hrvatskih organizacija u periodu prvog lockdowna
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Analiza video reklama odabranih hrvatskih organizacija u periodu prvog lockdowna
Zagreb: Catholic University of Croatia, 2024. urn:nbn:hr:224:720260

Špehar, Helena
Catholic University of Croatia
Department of Communication Sciences

Cite this document

Špehar, H. (2024). Analiza video reklama odabranih hrvatskih organizacija u periodu prvog lockdowna (Master's thesis). Zagreb: Catholic University of Croatia. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:720260

Špehar, Helena. "Analiza video reklama odabranih hrvatskih organizacija u periodu prvog lockdowna." Master's thesis, Catholic University of Croatia, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:720260

Špehar, Helena. "Analiza video reklama odabranih hrvatskih organizacija u periodu prvog lockdowna." Master's thesis, Catholic University of Croatia, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:720260

Špehar, H. (2024). 'Analiza video reklama odabranih hrvatskih organizacija u periodu prvog lockdowna', Master's thesis, Catholic University of Croatia, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:720260

Špehar H. Analiza video reklama odabranih hrvatskih organizacija u periodu prvog lockdowna [Master's thesis]. Zagreb: Catholic University of Croatia; 2024 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:720260

H. Špehar, "Analiza video reklama odabranih hrvatskih organizacija u periodu prvog lockdowna", Master's thesis, Catholic University of Croatia, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:720260