prikaz prve stranice dokumenta Analiza video reklama odabranih hrvatskih organizacija u periodu prvog lockdowna
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Analiza video reklama odabranih hrvatskih organizacija u periodu prvog lockdowna
Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište, 2024. urn:nbn:hr:224:720260

Špehar, Helena
Hrvatsko katoličko sveučilište
Odjel za komunikologiju

Citirajte ovaj rad

Špehar, H. (2024). Analiza video reklama odabranih hrvatskih organizacija u periodu prvog lockdowna (Diplomski rad). Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:720260

Špehar, Helena. "Analiza video reklama odabranih hrvatskih organizacija u periodu prvog lockdowna." Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:720260

Špehar, Helena. "Analiza video reklama odabranih hrvatskih organizacija u periodu prvog lockdowna." Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:720260

Špehar, H. (2024). 'Analiza video reklama odabranih hrvatskih organizacija u periodu prvog lockdowna', Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:720260

Špehar H. Analiza video reklama odabranih hrvatskih organizacija u periodu prvog lockdowna [Diplomski rad]. Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište; 2024 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:720260

H. Špehar, "Analiza video reklama odabranih hrvatskih organizacija u periodu prvog lockdowna", Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:720260