Polak, M. (2022). Inovativne strategije promidžbe na društvenim mrežama: primjer iz visokotehnološkog društva (Južna Koreja) (Master's thesis). Zagreb: Catholic University of Croatia. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:447024
Polak, Marija. "Inovativne strategije promidžbe na društvenim mrežama: primjer iz visokotehnološkog društva (Južna Koreja)." Master's thesis, Catholic University of Croatia, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:447024
Polak, Marija. "Inovativne strategije promidžbe na društvenim mrežama: primjer iz visokotehnološkog društva (Južna Koreja)." Master's thesis, Catholic University of Croatia, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:447024
Polak, M. (2022). 'Inovativne strategije promidžbe na društvenim mrežama: primjer iz visokotehnološkog društva (Južna Koreja)', Master's thesis, Catholic University of Croatia, accessed 25 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:447024
Polak M. Inovativne strategije promidžbe na društvenim mrežama: primjer iz visokotehnološkog društva (Južna Koreja) [Master's thesis]. Zagreb: Catholic University of Croatia; 2022 [cited 2024 December 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:447024
M. Polak, "Inovativne strategije promidžbe na društvenim mrežama: primjer iz visokotehnološkog društva (Južna Koreja)", Master's thesis, Catholic University of Croatia, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:447024