Polak, M. (2022). Inovativne strategije promidžbe na društvenim mrežama: primjer iz visokotehnološkog društva (Južna Koreja) (Diplomski rad). Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:447024
Polak, Marija. "Inovativne strategije promidžbe na društvenim mrežama: primjer iz visokotehnološkog društva (Južna Koreja)." Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:447024
Polak, Marija. "Inovativne strategije promidžbe na društvenim mrežama: primjer iz visokotehnološkog društva (Južna Koreja)." Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:447024
Polak, M. (2022). 'Inovativne strategije promidžbe na društvenim mrežama: primjer iz visokotehnološkog društva (Južna Koreja)', Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:447024
Polak M. Inovativne strategije promidžbe na društvenim mrežama: primjer iz visokotehnološkog društva (Južna Koreja) [Diplomski rad]. Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište; 2022 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:447024
M. Polak, "Inovativne strategije promidžbe na društvenim mrežama: primjer iz visokotehnološkog društva (Južna Koreja)", Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:447024