Dragičević, D. (2023). Analiza digitalne komunikacije na društvenim mrežama odabranih održivih brendova (Master's thesis). Zagreb: Catholic University of Croatia. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:630074
Dragičević, Dora. "Analiza digitalne komunikacije na društvenim mrežama odabranih održivih brendova." Master's thesis, Catholic University of Croatia, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:630074
Dragičević, Dora. "Analiza digitalne komunikacije na društvenim mrežama odabranih održivih brendova." Master's thesis, Catholic University of Croatia, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:630074
Dragičević, D. (2023). 'Analiza digitalne komunikacije na društvenim mrežama odabranih održivih brendova', Master's thesis, Catholic University of Croatia, accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:630074
Dragičević D. Analiza digitalne komunikacije na društvenim mrežama odabranih održivih brendova [Master's thesis]. Zagreb: Catholic University of Croatia; 2023 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:630074
D. Dragičević, "Analiza digitalne komunikacije na društvenim mrežama odabranih održivih brendova", Master's thesis, Catholic University of Croatia, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:630074