prikaz prve stranice dokumenta Analiza digitalne komunikacije na društvenim mrežama odabranih održivih brendova
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Analiza digitalne komunikacije na društvenim mrežama odabranih održivih brendova
Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište, 2023. urn:nbn:hr:224:630074

Dragičević, Dora
Hrvatsko katoličko sveučilište
Odjel za komunikologiju

Citirajte ovaj rad

Dragičević, D. (2023). Analiza digitalne komunikacije na društvenim mrežama odabranih održivih brendova (Diplomski rad). Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:630074

Dragičević, Dora. "Analiza digitalne komunikacije na društvenim mrežama odabranih održivih brendova." Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:630074

Dragičević, Dora. "Analiza digitalne komunikacije na društvenim mrežama odabranih održivih brendova." Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:630074

Dragičević, D. (2023). 'Analiza digitalne komunikacije na društvenim mrežama odabranih održivih brendova', Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, citirano: 08.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:630074

Dragičević D. Analiza digitalne komunikacije na društvenim mrežama odabranih održivih brendova [Diplomski rad]. Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište; 2023 [pristupljeno 08.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:630074

D. Dragičević, "Analiza digitalne komunikacije na društvenim mrežama odabranih održivih brendova", Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:630074