master's thesis
Istraživanje lojalnosti u prostoru percepcije i isporučene vrijednosti proizvoda
Dubrovnik: University of Dubrovnik, 2019. urn:nbn:hr:155:417644

Mamuzić, Ana
University of Dubrovnik
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Mamuzić, A. (2019). Istraživanje lojalnosti u prostoru percepcije i isporučene vrijednosti proizvoda (Master's thesis). Dubrovnik: University of Dubrovnik. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:417644

Mamuzić, Ana. "Istraživanje lojalnosti u prostoru percepcije i isporučene vrijednosti proizvoda." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:417644

Mamuzić, Ana. "Istraživanje lojalnosti u prostoru percepcije i isporučene vrijednosti proizvoda." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:417644

Mamuzić, A. (2019). 'Istraživanje lojalnosti u prostoru percepcije i isporučene vrijednosti proizvoda', Master's thesis, University of Dubrovnik, accessed 26 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:417644

Mamuzić A. Istraživanje lojalnosti u prostoru percepcije i isporučene vrijednosti proizvoda [Master's thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2019 [cited 2024 December 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:417644

A. Mamuzić, "Istraživanje lojalnosti u prostoru percepcije i isporučene vrijednosti proizvoda", Master's thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:417644