Mamuzić, A. (2019). Istraživanje lojalnosti u prostoru percepcije i isporučene vrijednosti proizvoda (Diplomski rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:417644
Mamuzić, Ana. "Istraživanje lojalnosti u prostoru percepcije i isporučene vrijednosti proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:417644
Mamuzić, Ana. "Istraživanje lojalnosti u prostoru percepcije i isporučene vrijednosti proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:417644
Mamuzić, A. (2019). 'Istraživanje lojalnosti u prostoru percepcije i isporučene vrijednosti proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:417644
Mamuzić A. Istraživanje lojalnosti u prostoru percepcije i isporučene vrijednosti proizvoda [Diplomski rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2019 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:417644
A. Mamuzić, "Istraživanje lojalnosti u prostoru percepcije i isporučene vrijednosti proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:417644