Pijević, M. (2020). Analiza okoline marketinga kao pretpostavka konkurentnosti poduzeća (Undergraduate thesis). Dubrovnik: University of Dubrovnik. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:591437
Pijević, Marija. "Analiza okoline marketinga kao pretpostavka konkurentnosti poduzeća." Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:591437
Pijević, Marija. "Analiza okoline marketinga kao pretpostavka konkurentnosti poduzeća." Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:591437
Pijević, M. (2020). 'Analiza okoline marketinga kao pretpostavka konkurentnosti poduzeća', Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, accessed 24 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:591437
Pijević M. Analiza okoline marketinga kao pretpostavka konkurentnosti poduzeća [Undergraduate thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2020 [cited 2024 November 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:591437
M. Pijević, "Analiza okoline marketinga kao pretpostavka konkurentnosti poduzeća", Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:591437