prikaz prve stranice dokumenta Analiza okoline marketinga kao pretpostavka konkurentnosti poduzeća
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Analiza okoline marketinga kao pretpostavka konkurentnosti poduzeća
Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku, 2020. urn:nbn:hr:155:591437

Pijević, Marija
Sveučilište u Dubrovniku
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: Repozitorij Sveučilišta u Dubrovniku

Citirajte ovaj rad

Pijević, M. (2020). Analiza okoline marketinga kao pretpostavka konkurentnosti poduzeća (Završni rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:591437

Pijević, Marija. "Analiza okoline marketinga kao pretpostavka konkurentnosti poduzeća." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:591437

Pijević, Marija. "Analiza okoline marketinga kao pretpostavka konkurentnosti poduzeća." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:591437

Pijević, M. (2020). 'Analiza okoline marketinga kao pretpostavka konkurentnosti poduzeća', Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 04.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:591437

Pijević M. Analiza okoline marketinga kao pretpostavka konkurentnosti poduzeća [Završni rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2020 [pristupljeno 04.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:591437

M. Pijević, "Analiza okoline marketinga kao pretpostavka konkurentnosti poduzeća", Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:591437