Božić, K. (2021). Efekti učinaka i intenzitet utjecaja odabranih čimbenika na lojalnost marke proizvoda (Master's thesis). Dubrovnik: University of Dubrovnik. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:134231
Božić, Kristina. "Efekti učinaka i intenzitet utjecaja odabranih čimbenika na lojalnost marke proizvoda." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:134231
Božić, Kristina. "Efekti učinaka i intenzitet utjecaja odabranih čimbenika na lojalnost marke proizvoda." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:134231
Božić, K. (2021). 'Efekti učinaka i intenzitet utjecaja odabranih čimbenika na lojalnost marke proizvoda', Master's thesis, University of Dubrovnik, accessed 24 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:134231
Božić K. Efekti učinaka i intenzitet utjecaja odabranih čimbenika na lojalnost marke proizvoda [Master's thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2021 [cited 2024 November 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:134231
K. Božić, "Efekti učinaka i intenzitet utjecaja odabranih čimbenika na lojalnost marke proizvoda", Master's thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:134231