prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj komunikacije influencer marketinga na primjeru generacije Z i milenijalaca
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj komunikacije influencer marketinga na primjeru generacije Z i milenijalaca
Dubrovnik: University of Dubrovnik, 2022. urn:nbn:hr:155:464833

Sučić, Šime
University of Dubrovnik
Faculty of Media and Public Relations

Cite this document

Sučić, Š. (2022). Utjecaj komunikacije influencer marketinga na primjeru generacije Z i milenijalaca (Master's thesis). Dubrovnik: University of Dubrovnik. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:464833

Sučić, Šime. "Utjecaj komunikacije influencer marketinga na primjeru generacije Z i milenijalaca." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:464833

Sučić, Šime. "Utjecaj komunikacije influencer marketinga na primjeru generacije Z i milenijalaca." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:464833

Sučić, Š. (2022). 'Utjecaj komunikacije influencer marketinga na primjeru generacije Z i milenijalaca', Master's thesis, University of Dubrovnik, accessed 28 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:464833

Sučić Š. Utjecaj komunikacije influencer marketinga na primjeru generacije Z i milenijalaca [Master's thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2022 [cited 2024 November 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:464833

Š. Sučić, "Utjecaj komunikacije influencer marketinga na primjeru generacije Z i milenijalaca", Master's thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:464833