prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj komunikacije influencer marketinga na primjeru generacije Z i milenijalaca
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj komunikacije influencer marketinga na primjeru generacije Z i milenijalaca
Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku, 2022. urn:nbn:hr:155:464833

Sučić, Šime
Sveučilište u Dubrovniku
Fakultet za medije i odnose s javnošću

Institucijski repozitorij: Repozitorij Sveučilišta u Dubrovniku

Citirajte ovaj rad

Sučić, Š. (2022). Utjecaj komunikacije influencer marketinga na primjeru generacije Z i milenijalaca (Diplomski rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:464833

Sučić, Šime. "Utjecaj komunikacije influencer marketinga na primjeru generacije Z i milenijalaca." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:464833

Sučić, Šime. "Utjecaj komunikacije influencer marketinga na primjeru generacije Z i milenijalaca." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:464833

Sučić, Š. (2022). 'Utjecaj komunikacije influencer marketinga na primjeru generacije Z i milenijalaca', Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:464833

Sučić Š. Utjecaj komunikacije influencer marketinga na primjeru generacije Z i milenijalaca [Diplomski rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2022 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:464833

Š. Sučić, "Utjecaj komunikacije influencer marketinga na primjeru generacije Z i milenijalaca", Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:464833