Kozić, B. (2024). Mobilne aplikacije kao glavna digitalna marketinška strategija poduzeća (Master's thesis). Dubrovnik: University of Dubrovnik. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:136361
Kozić, Barbara. "Mobilne aplikacije kao glavna digitalna marketinška strategija poduzeća." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:136361
Kozić, Barbara. "Mobilne aplikacije kao glavna digitalna marketinška strategija poduzeća." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:136361
Kozić, B. (2024). 'Mobilne aplikacije kao glavna digitalna marketinška strategija poduzeća', Master's thesis, University of Dubrovnik, accessed 24 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:136361
Kozić B. Mobilne aplikacije kao glavna digitalna marketinška strategija poduzeća [Master's thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2024 [cited 2024 November 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:136361
B. Kozić, "Mobilne aplikacije kao glavna digitalna marketinška strategija poduzeća", Master's thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:136361