prikaz prve stranice dokumenta Mobilne aplikacije kao glavna digitalna marketinška strategija poduzeća
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Mobilne aplikacije kao glavna digitalna marketinška strategija poduzeća
Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku, 2024. urn:nbn:hr:155:136361

Kozić, Barbara
Sveučilište u Dubrovniku
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: Repozitorij Sveučilišta u Dubrovniku

Citirajte ovaj rad

Kozić, B. (2024). Mobilne aplikacije kao glavna digitalna marketinška strategija poduzeća (Diplomski rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:136361

Kozić, Barbara. "Mobilne aplikacije kao glavna digitalna marketinška strategija poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:136361

Kozić, Barbara. "Mobilne aplikacije kao glavna digitalna marketinška strategija poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:136361

Kozić, B. (2024). 'Mobilne aplikacije kao glavna digitalna marketinška strategija poduzeća', Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:136361

Kozić B. Mobilne aplikacije kao glavna digitalna marketinška strategija poduzeća [Diplomski rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2024 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:136361

B. Kozić, "Mobilne aplikacije kao glavna digitalna marketinška strategija poduzeća", Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:136361