prikaz prve stranice dokumenta Promjene u okolini marketinga i ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Promjene u okolini marketinga i ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje
Dubrovnik: University of Dubrovnik, 2017. urn:nbn:hr:155:746497

Jurašić, Sara
University of Dubrovnik
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Jurašić, S. (2017). Promjene u okolini marketinga i ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje (Undergraduate thesis). Dubrovnik: University of Dubrovnik. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:746497

Jurašić, Sara. "Promjene u okolini marketinga i ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje." Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:746497

Jurašić, Sara. "Promjene u okolini marketinga i ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje." Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:746497

Jurašić, S. (2017). 'Promjene u okolini marketinga i ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje', Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, accessed 24 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:746497

Jurašić S. Promjene u okolini marketinga i ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje [Undergraduate thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2017 [cited 2024 November 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:746497

S. Jurašić, "Promjene u okolini marketinga i ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje", Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:746497