prikaz prve stranice dokumenta Promjene u okolini marketinga i ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Promjene u okolini marketinga i ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje
Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku, 2017. urn:nbn:hr:155:746497

Jurašić, Sara
Sveučilište u Dubrovniku
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: Repozitorij Sveučilišta u Dubrovniku

Citirajte ovaj rad

Jurašić, S. (2017). Promjene u okolini marketinga i ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje (Završni rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:746497

Jurašić, Sara. "Promjene u okolini marketinga i ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:746497

Jurašić, Sara. "Promjene u okolini marketinga i ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:746497

Jurašić, S. (2017). 'Promjene u okolini marketinga i ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje', Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:746497

Jurašić S. Promjene u okolini marketinga i ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje [Završni rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2017 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:746497

S. Jurašić, "Promjene u okolini marketinga i ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje", Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:746497