master's thesis
Strategija pozicioniranja na primjeru kompanije Hilton -Hilton Imperial
Dubrovnik: University of Dubrovnik, 2017. urn:nbn:hr:155:218902

Pranjić, Katarina
University of Dubrovnik
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Pranjić, K. (2017). Strategija pozicioniranja na primjeru kompanije Hilton -Hilton Imperial (Master's thesis). Dubrovnik: University of Dubrovnik. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:218902

Pranjić, Katarina. "Strategija pozicioniranja na primjeru kompanije Hilton -Hilton Imperial." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:218902

Pranjić, Katarina. "Strategija pozicioniranja na primjeru kompanije Hilton -Hilton Imperial." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:218902

Pranjić, K. (2017). 'Strategija pozicioniranja na primjeru kompanije Hilton -Hilton Imperial', Master's thesis, University of Dubrovnik, accessed 28 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:218902

Pranjić K. Strategija pozicioniranja na primjeru kompanije Hilton -Hilton Imperial [Master's thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2017 [cited 2024 November 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:218902

K. Pranjić, "Strategija pozicioniranja na primjeru kompanije Hilton -Hilton Imperial", Master's thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:218902