diplomski rad
Strategija pozicioniranja na primjeru kompanije Hilton -Hilton Imperial
Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku, 2017. urn:nbn:hr:155:218902

Pranjić, Katarina
Sveučilište u Dubrovniku
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: Repozitorij Sveučilišta u Dubrovniku

Citirajte ovaj rad

Pranjić, K. (2017). Strategija pozicioniranja na primjeru kompanije Hilton -Hilton Imperial (Diplomski rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:218902

Pranjić, Katarina. "Strategija pozicioniranja na primjeru kompanije Hilton -Hilton Imperial." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:218902

Pranjić, Katarina. "Strategija pozicioniranja na primjeru kompanije Hilton -Hilton Imperial." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:218902

Pranjić, K. (2017). 'Strategija pozicioniranja na primjeru kompanije Hilton -Hilton Imperial', Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:218902

Pranjić K. Strategija pozicioniranja na primjeru kompanije Hilton -Hilton Imperial [Diplomski rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2017 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:218902

K. Pranjić, "Strategija pozicioniranja na primjeru kompanije Hilton -Hilton Imperial", Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:218902