prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje strategijama marketinga na području Makarske kao turističke destinacije
No public access
master's thesis
Upravljanje strategijama marketinga na području Makarske kao turističke destinacije
Dubrovnik: University of Dubrovnik, 2016. urn:nbn:hr:155:065732

Juran, Tanja
University of Dubrovnik
Department of Economics and Business Economics

Cite this document

Juran, T. (2016). Upravljanje strategijama marketinga na području Makarske kao turističke destinacije (Master's thesis). Dubrovnik: University of Dubrovnik. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:065732

Juran, Tanja. "Upravljanje strategijama marketinga na području Makarske kao turističke destinacije." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:065732

Juran, Tanja. "Upravljanje strategijama marketinga na području Makarske kao turističke destinacije." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:065732

Juran, T. (2016). 'Upravljanje strategijama marketinga na području Makarske kao turističke destinacije', Master's thesis, University of Dubrovnik, accessed 16 July 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:065732

Juran T. Upravljanje strategijama marketinga na području Makarske kao turističke destinacije [Master's thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2016 [cited 2024 July 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:065732

T. Juran, "Upravljanje strategijama marketinga na području Makarske kao turističke destinacije", Master's thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:065732