prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje strategijama marketinga na području Makarske kao turističke destinacije
Rad nije dostupan
diplomski rad
Upravljanje strategijama marketinga na području Makarske kao turističke destinacije
Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku, 2016. urn:nbn:hr:155:065732

Juran, Tanja
Sveučilište u Dubrovniku
Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju

Institucijski repozitorij: Repozitorij Sveučilišta u Dubrovniku

Citirajte ovaj rad

Juran, T. (2016). Upravljanje strategijama marketinga na području Makarske kao turističke destinacije (Diplomski rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:065732

Juran, Tanja. "Upravljanje strategijama marketinga na području Makarske kao turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:065732

Juran, Tanja. "Upravljanje strategijama marketinga na području Makarske kao turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:065732

Juran, T. (2016). 'Upravljanje strategijama marketinga na području Makarske kao turističke destinacije', Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 09.08.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:065732

Juran T. Upravljanje strategijama marketinga na području Makarske kao turističke destinacije [Diplomski rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2016 [pristupljeno 09.08.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:065732

T. Juran, "Upravljanje strategijama marketinga na području Makarske kao turističke destinacije", Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:065732