prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj masovne komunikacije na stavove i percipranu vrijednost potrošača
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Utjecaj masovne komunikacije na stavove i percipranu vrijednost potrošača
Dubrovnik: University of Dubrovnik, 2018. urn:nbn:hr:155:176513

Tomičić, Ivana
University of Dubrovnik
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Tomičić, I. (2018). Utjecaj masovne komunikacije na stavove i percipranu vrijednost potrošača (Undergraduate thesis). Dubrovnik: University of Dubrovnik. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:176513

Tomičić, Ivana. "Utjecaj masovne komunikacije na stavove i percipranu vrijednost potrošača." Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:176513

Tomičić, Ivana. "Utjecaj masovne komunikacije na stavove i percipranu vrijednost potrošača." Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:176513

Tomičić, I. (2018). 'Utjecaj masovne komunikacije na stavove i percipranu vrijednost potrošača', Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, accessed 29 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:176513

Tomičić I. Utjecaj masovne komunikacije na stavove i percipranu vrijednost potrošača [Undergraduate thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2018 [cited 2024 December 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:176513

I. Tomičić, "Utjecaj masovne komunikacije na stavove i percipranu vrijednost potrošača", Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:176513