prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj masovne komunikacije na stavove i percipranu vrijednost potrošača
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj masovne komunikacije na stavove i percipranu vrijednost potrošača
Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku, 2018. urn:nbn:hr:155:176513

Tomičić, Ivana
Sveučilište u Dubrovniku
Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju

Institucijski repozitorij: Repozitorij Sveučilišta u Dubrovniku

Citirajte ovaj rad

Tomičić, I. (2018). Utjecaj masovne komunikacije na stavove i percipranu vrijednost potrošača (Završni rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:176513

Tomičić, Ivana. "Utjecaj masovne komunikacije na stavove i percipranu vrijednost potrošača." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:176513

Tomičić, Ivana. "Utjecaj masovne komunikacije na stavove i percipranu vrijednost potrošača." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:176513

Tomičić, I. (2018). 'Utjecaj masovne komunikacije na stavove i percipranu vrijednost potrošača', Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 02.06.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:176513

Tomičić I. Utjecaj masovne komunikacije na stavove i percipranu vrijednost potrošača [Završni rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2018 [pristupljeno 02.06.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:176513

I. Tomičić, "Utjecaj masovne komunikacije na stavove i percipranu vrijednost potrošača", Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:176513