Tomičić, I. (2018). Utjecaj masovne komunikacije na stavove i percipranu vrijednost potrošača (Završni rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:176513
Tomičić, Ivana. "Utjecaj masovne komunikacije na stavove i percipranu vrijednost potrošača." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:176513
Tomičić, Ivana. "Utjecaj masovne komunikacije na stavove i percipranu vrijednost potrošača." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:176513
Tomičić, I. (2018). 'Utjecaj masovne komunikacije na stavove i percipranu vrijednost potrošača', Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:176513
Tomičić I. Utjecaj masovne komunikacije na stavove i percipranu vrijednost potrošača [Završni rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2018 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:176513
I. Tomičić, "Utjecaj masovne komunikacije na stavove i percipranu vrijednost potrošača", Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:176513