Šulentić, E. (2016). Marka kao sredstvo komunikacije : Utjecaj na potrošače (Undergraduate thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:548459
Šulentić, Elizabeta. "Marka kao sredstvo komunikacije : Utjecaj na potrošače." Undergraduate thesis, University North, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:548459
Šulentić, Elizabeta. "Marka kao sredstvo komunikacije : Utjecaj na potrošače." Undergraduate thesis, University North, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:548459
Šulentić, E. (2016). 'Marka kao sredstvo komunikacije : Utjecaj na potrošače', Undergraduate thesis, University North, accessed 30 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:548459
Šulentić E. Marka kao sredstvo komunikacije : Utjecaj na potrošače [Undergraduate thesis]. Koprivnica: University North; 2016 [cited 2024 November 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:548459
E. Šulentić, "Marka kao sredstvo komunikacije : Utjecaj na potrošače", Undergraduate thesis, University North, Koprivnica, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:548459