Šulentić, E. (2016). Marka kao sredstvo komunikacije : Utjecaj na potrošače (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:548459
Šulentić, Elizabeta. "Marka kao sredstvo komunikacije : Utjecaj na potrošače." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:548459
Šulentić, Elizabeta. "Marka kao sredstvo komunikacije : Utjecaj na potrošače." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:548459
Šulentić, E. (2016). 'Marka kao sredstvo komunikacije : Utjecaj na potrošače', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 02.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:548459
Šulentić E. Marka kao sredstvo komunikacije : Utjecaj na potrošače [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2016 [pristupljeno 02.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:548459
E. Šulentić, "Marka kao sredstvo komunikacije : Utjecaj na potrošače", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:548459