undergraduate thesis
Utjecaj televizijskih reklama na svijest potrošača
Koprivnica: University North, 2016. urn:nbn:hr:122:243687

Magdalenić, Filip
University North
University centre Varaždin
Department of Multimedia, Design and Application

Institutional repository: University North Digital Repository

Cite this document

Magdalenić, F. (2016). Utjecaj televizijskih reklama na svijest potrošača (Undergraduate thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:243687

Magdalenić, Filip. "Utjecaj televizijskih reklama na svijest potrošača." Undergraduate thesis, University North, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:243687

Magdalenić, Filip. "Utjecaj televizijskih reklama na svijest potrošača." Undergraduate thesis, University North, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:243687

Magdalenić, F. (2016). 'Utjecaj televizijskih reklama na svijest potrošača', Undergraduate thesis, University North, accessed 08 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:243687

Magdalenić F. Utjecaj televizijskih reklama na svijest potrošača [Undergraduate thesis]. Koprivnica: University North; 2016 [cited 2024 September 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:243687

F. Magdalenić, "Utjecaj televizijskih reklama na svijest potrošača", Undergraduate thesis, University North, Koprivnica, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:243687