završni rad
Utjecaj televizijskih reklama na svijest potrošača
Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2016. urn:nbn:hr:122:243687

Magdalenić, Filip
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju

Citirajte ovaj rad

Magdalenić, F. (2016). Utjecaj televizijskih reklama na svijest potrošača (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:243687

Magdalenić, Filip. "Utjecaj televizijskih reklama na svijest potrošača." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:243687

Magdalenić, Filip. "Utjecaj televizijskih reklama na svijest potrošača." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:243687

Magdalenić, F. (2016). 'Utjecaj televizijskih reklama na svijest potrošača', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:243687

Magdalenić F. Utjecaj televizijskih reklama na svijest potrošača [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2016 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:243687

F. Magdalenić, "Utjecaj televizijskih reklama na svijest potrošača", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:243687