Blaži, J. (2015). Komuniciranje kulturnih događanja - uloga odnosa s medijima u promociji Varaždinskih baroknih večeri (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:364495
Blaži, Jelena. "Komuniciranje kulturnih događanja - uloga odnosa s medijima u promociji Varaždinskih baroknih večeri." Master's thesis, University North, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:364495
Blaži, Jelena. "Komuniciranje kulturnih događanja - uloga odnosa s medijima u promociji Varaždinskih baroknih večeri." Master's thesis, University North, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:364495
Blaži, J. (2015). 'Komuniciranje kulturnih događanja - uloga odnosa s medijima u promociji Varaždinskih baroknih večeri', Master's thesis, University North, accessed 29 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:364495
Blaži J. Komuniciranje kulturnih događanja - uloga odnosa s medijima u promociji Varaždinskih baroknih večeri [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2015 [cited 2024 November 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:364495
J. Blaži, "Komuniciranje kulturnih događanja - uloga odnosa s medijima u promociji Varaždinskih baroknih večeri", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:364495