Blaži, J. (2015). Komuniciranje kulturnih događanja - uloga odnosa s medijima u promociji Varaždinskih baroknih večeri (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:364495
Blaži, Jelena. "Komuniciranje kulturnih događanja - uloga odnosa s medijima u promociji Varaždinskih baroknih večeri." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:364495
Blaži, Jelena. "Komuniciranje kulturnih događanja - uloga odnosa s medijima u promociji Varaždinskih baroknih večeri." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:364495
Blaži, J. (2015). 'Komuniciranje kulturnih događanja - uloga odnosa s medijima u promociji Varaždinskih baroknih večeri', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 29.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:364495
Blaži J. Komuniciranje kulturnih događanja - uloga odnosa s medijima u promociji Varaždinskih baroknih večeri [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2015 [pristupljeno 29.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:364495
J. Blaži, "Komuniciranje kulturnih događanja - uloga odnosa s medijima u promociji Varaždinskih baroknih večeri", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:364495