Vincek, B. (2019). Marketing sadržaja kao primarni oblik digitalne marketinške komunikacije na primjeru Red Bull Media House-a (Undergraduate thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:663000
Vincek, Borna. "Marketing sadržaja kao primarni oblik digitalne marketinške komunikacije na primjeru Red Bull Media House-a." Undergraduate thesis, University North, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:663000
Vincek, Borna. "Marketing sadržaja kao primarni oblik digitalne marketinške komunikacije na primjeru Red Bull Media House-a." Undergraduate thesis, University North, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:663000
Vincek, B. (2019). 'Marketing sadržaja kao primarni oblik digitalne marketinške komunikacije na primjeru Red Bull Media House-a', Undergraduate thesis, University North, accessed 24 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:663000
Vincek B. Marketing sadržaja kao primarni oblik digitalne marketinške komunikacije na primjeru Red Bull Media House-a [Undergraduate thesis]. Koprivnica: University North; 2019 [cited 2024 December 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:663000
B. Vincek, "Marketing sadržaja kao primarni oblik digitalne marketinške komunikacije na primjeru Red Bull Media House-a", Undergraduate thesis, University North, Koprivnica, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:663000