Motivi potrošača modnih marki uvjetovanih elektroničkom usmenom predajom na društvenim mrežama
University North
University centre Varaždin
Department of Business Economics
Martinčević, E. (2019). Motivi potrošača modnih marki uvjetovanih elektroničkom usmenom predajom na društvenim mrežama (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:103174
Martinčević, Ela. "Motivi potrošača modnih marki uvjetovanih elektroničkom usmenom predajom na društvenim mrežama." Master's thesis, University North, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:103174
Martinčević, Ela. "Motivi potrošača modnih marki uvjetovanih elektroničkom usmenom predajom na društvenim mrežama." Master's thesis, University North, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:103174
Martinčević, E. (2019). 'Motivi potrošača modnih marki uvjetovanih elektroničkom usmenom predajom na društvenim mrežama', Master's thesis, University North, accessed 14 March 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:103174
Martinčević E. Motivi potrošača modnih marki uvjetovanih elektroničkom usmenom predajom na društvenim mrežama [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2019 [cited 2025 March 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:103174
E. Martinčević, "Motivi potrošača modnih marki uvjetovanih elektroničkom usmenom predajom na društvenim mrežama", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:103174