Motivi potrošača modnih marki uvjetovanih elektroničkom usmenom predajom na društvenim mrežama
University North
University centre Varaždin
Department of Business Economics
Martinčević, E. (2019). Motivi potrošača modnih marki uvjetovanih elektroničkom usmenom predajom na društvenim mrežama (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:103174
Martinčević, Ela. "Motivi potrošača modnih marki uvjetovanih elektroničkom usmenom predajom na društvenim mrežama." Master's thesis, University North, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:103174
Martinčević, Ela. "Motivi potrošača modnih marki uvjetovanih elektroničkom usmenom predajom na društvenim mrežama." Master's thesis, University North, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:103174
Martinčević, E. (2019). 'Motivi potrošača modnih marki uvjetovanih elektroničkom usmenom predajom na društvenim mrežama', Master's thesis, University North, accessed 17 February 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:103174
Martinčević E. Motivi potrošača modnih marki uvjetovanih elektroničkom usmenom predajom na društvenim mrežama [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2019 [cited 2025 February 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:103174
E. Martinčević, "Motivi potrošača modnih marki uvjetovanih elektroničkom usmenom predajom na društvenim mrežama", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:103174