master's thesis
Motivi potrošača modnih marki uvjetovanih elektroničkom usmenom predajom na društvenim mrežama
Koprivnica: University North, 2019. urn:nbn:hr:122:103174

Martinčević, Ela
University North
University centre Varaždin
Department of Business Economics

Institutional repository: University North Digital Repository

Cite this document

Martinčević, E. (2019). Motivi potrošača modnih marki uvjetovanih elektroničkom usmenom predajom na društvenim mrežama (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:103174

Martinčević, Ela. "Motivi potrošača modnih marki uvjetovanih elektroničkom usmenom predajom na društvenim mrežama." Master's thesis, University North, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:103174

Martinčević, Ela. "Motivi potrošača modnih marki uvjetovanih elektroničkom usmenom predajom na društvenim mrežama." Master's thesis, University North, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:103174

Martinčević, E. (2019). 'Motivi potrošača modnih marki uvjetovanih elektroničkom usmenom predajom na društvenim mrežama', Master's thesis, University North, accessed 26 July 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:103174

Martinčević E. Motivi potrošača modnih marki uvjetovanih elektroničkom usmenom predajom na društvenim mrežama [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2019 [cited 2024 July 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:103174

E. Martinčević, "Motivi potrošača modnih marki uvjetovanih elektroničkom usmenom predajom na društvenim mrežama", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:103174