diplomski rad
Motivi potrošača modnih marki uvjetovanih elektroničkom usmenom predajom na društvenim mrežama
Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2019. urn:nbn:hr:122:103174

Martinčević, Ela
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Martinčević, E. (2019). Motivi potrošača modnih marki uvjetovanih elektroničkom usmenom predajom na društvenim mrežama (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:103174

Martinčević, Ela. "Motivi potrošača modnih marki uvjetovanih elektroničkom usmenom predajom na društvenim mrežama." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:103174

Martinčević, Ela. "Motivi potrošača modnih marki uvjetovanih elektroničkom usmenom predajom na društvenim mrežama." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:103174

Martinčević, E. (2019). 'Motivi potrošača modnih marki uvjetovanih elektroničkom usmenom predajom na društvenim mrežama', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 07.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:103174

Martinčević E. Motivi potrošača modnih marki uvjetovanih elektroničkom usmenom predajom na društvenim mrežama [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2019 [pristupljeno 07.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:103174

E. Martinčević, "Motivi potrošača modnih marki uvjetovanih elektroničkom usmenom predajom na društvenim mrežama", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:103174