Motivi potrošača modnih marki uvjetovanih elektroničkom usmenom predajom na društvenim mrežama
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za ekonomiju
Martinčević, E. (2019). Motivi potrošača modnih marki uvjetovanih elektroničkom usmenom predajom na društvenim mrežama (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:103174
Martinčević, Ela. "Motivi potrošača modnih marki uvjetovanih elektroničkom usmenom predajom na društvenim mrežama." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:103174
Martinčević, Ela. "Motivi potrošača modnih marki uvjetovanih elektroničkom usmenom predajom na društvenim mrežama." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:103174
Martinčević, E. (2019). 'Motivi potrošača modnih marki uvjetovanih elektroničkom usmenom predajom na društvenim mrežama', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 07.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:103174
Martinčević E. Motivi potrošača modnih marki uvjetovanih elektroničkom usmenom predajom na društvenim mrežama [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2019 [pristupljeno 07.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:103174
E. Martinčević, "Motivi potrošača modnih marki uvjetovanih elektroničkom usmenom predajom na društvenim mrežama", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:103174