Repnjak, P. (2019). Važnost distribucijskih kanala u marketinškom upravljanju (Undergraduate thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:597429
Repnjak, Patricia. "Važnost distribucijskih kanala u marketinškom upravljanju." Undergraduate thesis, University North, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:597429
Repnjak, Patricia. "Važnost distribucijskih kanala u marketinškom upravljanju." Undergraduate thesis, University North, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:597429
Repnjak, P. (2019). 'Važnost distribucijskih kanala u marketinškom upravljanju', Undergraduate thesis, University North, accessed 05 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:597429
Repnjak P. Važnost distribucijskih kanala u marketinškom upravljanju [Undergraduate thesis]. Koprivnica: University North; 2019 [cited 2024 November 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:597429
P. Repnjak, "Važnost distribucijskih kanala u marketinškom upravljanju", Undergraduate thesis, University North, Koprivnica, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:597429