Repnjak, P. (2019). Važnost distribucijskih kanala u marketinškom upravljanju (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:597429
Repnjak, Patricia. "Važnost distribucijskih kanala u marketinškom upravljanju." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:597429
Repnjak, Patricia. "Važnost distribucijskih kanala u marketinškom upravljanju." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:597429
Repnjak, P. (2019). 'Važnost distribucijskih kanala u marketinškom upravljanju', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 07.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:597429
Repnjak P. Važnost distribucijskih kanala u marketinškom upravljanju [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2019 [pristupljeno 07.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:597429
P. Repnjak, "Važnost distribucijskih kanala u marketinškom upravljanju", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:597429