Ladić, M. (2020). Multimedija kao fundament inovativnog strukturiranja tvrtki (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:616971
Ladić, Mihael. "Multimedija kao fundament inovativnog strukturiranja tvrtki." Master's thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:616971
Ladić, Mihael. "Multimedija kao fundament inovativnog strukturiranja tvrtki." Master's thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:616971
Ladić, M. (2020). 'Multimedija kao fundament inovativnog strukturiranja tvrtki', Master's thesis, University North, accessed 30 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:616971
Ladić M. Multimedija kao fundament inovativnog strukturiranja tvrtki [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2020 [cited 2024 November 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:616971
M. Ladić, "Multimedija kao fundament inovativnog strukturiranja tvrtki", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:616971