Ladić, M. (2020). Multimedija kao fundament inovativnog strukturiranja tvrtki (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:616971
Ladić, Mihael. "Multimedija kao fundament inovativnog strukturiranja tvrtki." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:616971
Ladić, Mihael. "Multimedija kao fundament inovativnog strukturiranja tvrtki." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:616971
Ladić, M. (2020). 'Multimedija kao fundament inovativnog strukturiranja tvrtki', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:616971
Ladić M. Multimedija kao fundament inovativnog strukturiranja tvrtki [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2020 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:616971
M. Ladić, "Multimedija kao fundament inovativnog strukturiranja tvrtki", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:616971