Sinković, I. (2020). Utjecaj brendiranja i vizualne komunikacije na prodaju proizvoda dekorativne kozmetike (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:199520
Sinković, Iva. "Utjecaj brendiranja i vizualne komunikacije na prodaju proizvoda dekorativne kozmetike." Master's thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:199520
Sinković, Iva. "Utjecaj brendiranja i vizualne komunikacije na prodaju proizvoda dekorativne kozmetike." Master's thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:199520
Sinković, I. (2020). 'Utjecaj brendiranja i vizualne komunikacije na prodaju proizvoda dekorativne kozmetike', Master's thesis, University North, accessed 02 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:199520
Sinković I. Utjecaj brendiranja i vizualne komunikacije na prodaju proizvoda dekorativne kozmetike [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2020 [cited 2024 December 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:199520
I. Sinković, "Utjecaj brendiranja i vizualne komunikacije na prodaju proizvoda dekorativne kozmetike", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:199520