Sinković, I. (2020). Utjecaj brendiranja i vizualne komunikacije na prodaju proizvoda dekorativne kozmetike (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:199520
Sinković, Iva. "Utjecaj brendiranja i vizualne komunikacije na prodaju proizvoda dekorativne kozmetike." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:199520
Sinković, Iva. "Utjecaj brendiranja i vizualne komunikacije na prodaju proizvoda dekorativne kozmetike." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:199520
Sinković, I. (2020). 'Utjecaj brendiranja i vizualne komunikacije na prodaju proizvoda dekorativne kozmetike', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 02.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:199520
Sinković I. Utjecaj brendiranja i vizualne komunikacije na prodaju proizvoda dekorativne kozmetike [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2020 [pristupljeno 02.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:199520
I. Sinković, "Utjecaj brendiranja i vizualne komunikacije na prodaju proizvoda dekorativne kozmetike", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:199520