Gudlin, M. (2021). Utjecaj održive ambalaže na potrošačev odabir kozmetičkih proizvoda (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:657552
Gudlin, Martina. "Utjecaj održive ambalaže na potrošačev odabir kozmetičkih proizvoda." Master's thesis, University North, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:657552
Gudlin, Martina. "Utjecaj održive ambalaže na potrošačev odabir kozmetičkih proizvoda." Master's thesis, University North, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:657552
Gudlin, M. (2021). 'Utjecaj održive ambalaže na potrošačev odabir kozmetičkih proizvoda', Master's thesis, University North, accessed 30 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:657552
Gudlin M. Utjecaj održive ambalaže na potrošačev odabir kozmetičkih proizvoda [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2021 [cited 2024 November 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:657552
M. Gudlin, "Utjecaj održive ambalaže na potrošačev odabir kozmetičkih proizvoda", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:657552