diplomski rad
Utjecaj održive ambalaže na potrošačev odabir kozmetičkih proizvoda
Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2021. urn:nbn:hr:122:657552

Gudlin, Martina
Sveučilište Sjever

Citirajte ovaj rad

Gudlin, M. (2021). Utjecaj održive ambalaže na potrošačev odabir kozmetičkih proizvoda (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:657552

Gudlin, Martina. "Utjecaj održive ambalaže na potrošačev odabir kozmetičkih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:657552

Gudlin, Martina. "Utjecaj održive ambalaže na potrošačev odabir kozmetičkih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:657552

Gudlin, M. (2021). 'Utjecaj održive ambalaže na potrošačev odabir kozmetičkih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:657552

Gudlin M. Utjecaj održive ambalaže na potrošačev odabir kozmetičkih proizvoda [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2021 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:657552

M. Gudlin, "Utjecaj održive ambalaže na potrošačev odabir kozmetičkih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:657552