Title Trendovi poslovnog komuniciranja na primjeru digitalnih kampanja Vindije d.d.
Title (english) Business communication trends on the example of digital campaigns of Vindija d.d.
Author Patricija Rabuzin
Mentor Nikola Jozić (mentor)
Committee member Andrija Bernik (predsjednik povjerenstva)
Committee member Dragan Matković (član povjerenstva)
Committee member Nikola Jozić (član povjerenstva)
Granter University North (University centre Varaždin) (Department of Multimedia, Design and Application) Koprivnica
Defense date and country 2021-09-22, Croatia
Scientific / art field, discipline and subdiscipline TECHNICAL SCIENCES Graphic Technology Processes of Graphic Reproduction
Abstract Poslovno komuniciranje obuhvaća međusobnu komunikaciju zaposlenika unutar organizacije, ali i njihovu komunikaciju sa okolinom, koja se može obavljati na verbalan i pismeni način. Danas gotovo nije moguće obavljati poslovanje bez upotrebe tehnologije, stoga se poslovno komuniciranje danas temelji na informacijskim i komunikacijskim tehnologijama. Primjenjuju se računala i drugi elektronski uređaji, uz prisustvo Interneta te se time ostvaruje uspješna poslovna komunikacija, koja je od velike važnosti, jer ujedno olakšava i cjelokupno poslovanje organizacije.
U poslovnoj komunikaciji postoje i trendovi koji utječu na poslovanje organizacije. Trend koji znatno utječe na poslovno komuniciranje su društvene mreže, koje imaju veliki utjecaj na poslovanje te je stoga i većina tvrtki aktivna na društvenim mrežama. Gotovo je od presudne važnosti za svaku tvrtku da svoje poslovno komuniciranje obavlja putem društvenih mreža, jer njihova popularnost neprestano raste te se i kontinuirano pojavljuju novi oblici društvenih mreža.
Uz sve to vežemo i pojam digitalnih kampanja, za čiju je realizaciju potrebno imati dobru strategiju kako bi se ostvario što bolji rezultat. Također, važnu ulogu ima i influencer marketing, koji se sve više primjenjuje na društvenim mrežama.
Dobar primjer trendova poslovnog komuniciranja su digitalne kampanje Vindije d.o.o. Vindija d.d. primjenjuje određene komunikacijske kanale i kojima ostvaruje uspješnu komunikaciju sa svojim korisnicima i pratiteljima na njihovim društvenim mrežama. Društvene mreže su ujedno i važan kanal poslovnog komuniciranje tvrtke, dok je mobilnost jedan od najvažnijih trendova poslovnog komuniciranja kojeg primjenjuju kampanje Vindije d.d.
Abstract (english) Business communication encompasses matual communication of employees within the oragnization, but also their communication with the environment, which can be done verbally and in writing. Today, it is almost impossible to do business without using technology. Therefore, business communication is based on information and communication technologies. Computers and other elektronic devices are used with the presence of the Internet and this the successful business communication is achieved. This has great value as it facilitates theoverall business of the organization.
Tends that affect the business o fan organization extist within business communication. A trends that significantly affects business communication are social networks, which have a great influence on business and hence, most companies are active on social networks. It is almost crucial for any company to conduct it's business communication through social networks because their popularity is constantly growing ane new forms of social networks are emerging.
In addition to all this, we associate the notion of digital companies, for the realization of which is necesary to have a good strategy in order to achieve the best possible result. An important role is also played by influencer marketing, which is increasingly applied on social networks .
Good examples of business communication trends are the digital campaigns of Vindija d.d. The mentioned company applies certain communication channels through which it achieves successful communication with it's users and followers on social networks. Social networks are also an important channel of business communication of a company, while mobility is one of the most important trend sin business communication applied by Vindija d.d. campaigns.
Keywords
trendovi
poslovno komuniciranje
komunikacijski kanali
digitalne kampanje
Keywords (english)
trends
business communication
communication channels
digital campaigns
Language croatian
URN:NBN urn:nbn:hr:122:164643
Study programme Title: Graphical Studies: Multimedia, Design and Application Study programme type: professional Study level: undergraduate Academic / professional title: stručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) inženjer/inženjerka multimedijske i grafičke tehnologije (stručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) inženjer/inženjerka multimedijske i grafičke tehnologije)
Type of resource Text
File origin Born digital
Access conditions Open access
Terms of use
Created on 2022-03-21 11:36:51