završni rad
Trendovi poslovnog komuniciranja na primjeru digitalnih kampanja Vindije d.d.
Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2021. urn:nbn:hr:122:164643

Rabuzin, Patricija
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju

Citirajte ovaj rad

Rabuzin, P. (2021). Trendovi poslovnog komuniciranja na primjeru digitalnih kampanja Vindije d.d. (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:164643

Rabuzin, Patricija. "Trendovi poslovnog komuniciranja na primjeru digitalnih kampanja Vindije d.d.." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:164643

Rabuzin, Patricija. "Trendovi poslovnog komuniciranja na primjeru digitalnih kampanja Vindije d.d.." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:164643

Rabuzin, P. (2021). 'Trendovi poslovnog komuniciranja na primjeru digitalnih kampanja Vindije d.d.', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 10.07.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:164643

Rabuzin P. Trendovi poslovnog komuniciranja na primjeru digitalnih kampanja Vindije d.d. [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2021 [pristupljeno 10.07.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:164643

P. Rabuzin, "Trendovi poslovnog komuniciranja na primjeru digitalnih kampanja Vindije d.d.", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:164643