Naslov Trendovi poslovnog komuniciranja na primjeru digitalnih kampanja Vindije d.d.
Naslov (engleski) Business communication trends on the example of digital campaigns of Vindija d.d.
Autor Patricija Rabuzin
Mentor Nikola Jozić (mentor)
Član povjerenstva Andrija Bernik (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Dragan Matković (član povjerenstva)
Član povjerenstva Nikola Jozić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište Sjever (Sveučilišni centar Varaždin) (Odjel za multimediju) Koprivnica
Datum i država obrane 2021-09-22, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana TEHNIČKE ZNANOSTI Grafička tehnologija Procesi grafičke reprodukcije
Sažetak Poslovno komuniciranje obuhvaća međusobnu komunikaciju zaposlenika unutar organizacije, ali i njihovu komunikaciju sa okolinom, koja se može obavljati na verbalan i pismeni način. Danas gotovo nije moguće obavljati poslovanje bez upotrebe tehnologije, stoga se poslovno komuniciranje danas temelji na informacijskim i komunikacijskim tehnologijama. Primjenjuju se računala i drugi elektronski uređaji, uz prisustvo Interneta te se time ostvaruje uspješna poslovna komunikacija, koja je od velike važnosti, jer ujedno olakšava i cjelokupno poslovanje organizacije.
U poslovnoj komunikaciji postoje i trendovi koji utječu na poslovanje organizacije. Trend koji znatno utječe na poslovno komuniciranje su društvene mreže, koje imaju veliki utjecaj na poslovanje te je stoga i većina tvrtki aktivna na društvenim mrežama. Gotovo je od presudne važnosti za svaku tvrtku da svoje poslovno komuniciranje obavlja putem društvenih mreža, jer njihova popularnost neprestano raste te se i kontinuirano pojavljuju novi oblici društvenih mreža.
Uz sve to vežemo i pojam digitalnih kampanja, za čiju je realizaciju potrebno imati dobru strategiju kako bi se ostvario što bolji rezultat. Također, važnu ulogu ima i influencer marketing, koji se sve više primjenjuje na društvenim mrežama.
Dobar primjer trendova poslovnog komuniciranja su digitalne kampanje Vindije d.o.o. Vindija d.d. primjenjuje određene komunikacijske kanale i kojima ostvaruje uspješnu komunikaciju sa svojim korisnicima i pratiteljima na njihovim društvenim mrežama. Društvene mreže su ujedno i važan kanal poslovnog komuniciranje tvrtke, dok je mobilnost jedan od najvažnijih trendova poslovnog komuniciranja kojeg primjenjuju kampanje Vindije d.d.
Sažetak (engleski) Business communication encompasses matual communication of employees within the oragnization, but also their communication with the environment, which can be done verbally and in writing. Today, it is almost impossible to do business without using technology. Therefore, business communication is based on information and communication technologies. Computers and other elektronic devices are used with the presence of the Internet and this the successful business communication is achieved. This has great value as it facilitates theoverall business of the organization.
Tends that affect the business o fan organization extist within business communication. A trends that significantly affects business communication are social networks, which have a great influence on business and hence, most companies are active on social networks. It is almost crucial for any company to conduct it's business communication through social networks because their popularity is constantly growing ane new forms of social networks are emerging.
In addition to all this, we associate the notion of digital companies, for the realization of which is necesary to have a good strategy in order to achieve the best possible result. An important role is also played by influencer marketing, which is increasingly applied on social networks .
Good examples of business communication trends are the digital campaigns of Vindija d.d. The mentioned company applies certain communication channels through which it achieves successful communication with it's users and followers on social networks. Social networks are also an important channel of business communication of a company, while mobility is one of the most important trend sin business communication applied by Vindija d.d. campaigns.
Ključne riječi
trendovi
poslovno komuniciranje
komunikacijski kanali
digitalne kampanje
Ključne riječi (engleski)
trends
business communication
communication channels
digital campaigns
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:122:164643
Studijski program Naziv: Multimedija, oblikovanje i primjena Vrsta studija: stručni Stupanj studija: preddiplomski Akademski / stručni naziv: stručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) inženjer/inženjerka multimedijske i grafičke tehnologije (bacc. ing. techn. graph.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Otvoreni pristup
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2022-03-21 11:36:51