master's thesis
Utjecaj nove tehnologije na marketinške aktivnosti malih poduzeća
Koprivnica: University North, 2022. urn:nbn:hr:122:940042

Šoš, Dorotea
University North
University centre Varaždin
Department of Business Economics

Institutional repository: University North Digital Repository

Cite this document

Šoš, D. (2022). Utjecaj nove tehnologije na marketinške aktivnosti malih poduzeća (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:940042

Šoš, Dorotea. "Utjecaj nove tehnologije na marketinške aktivnosti malih poduzeća." Master's thesis, University North, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:940042

Šoš, Dorotea. "Utjecaj nove tehnologije na marketinške aktivnosti malih poduzeća." Master's thesis, University North, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:940042

Šoš, D. (2022). 'Utjecaj nove tehnologije na marketinške aktivnosti malih poduzeća', Master's thesis, University North, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:940042

Šoš D. Utjecaj nove tehnologije na marketinške aktivnosti malih poduzeća [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2022 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:940042

D. Šoš, "Utjecaj nove tehnologije na marketinške aktivnosti malih poduzeća", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:940042