diplomski rad
Utjecaj nove tehnologije na marketinške aktivnosti malih poduzeća
Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2022. urn:nbn:hr:122:940042

Šoš, Dorotea
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Šoš, D. (2022). Utjecaj nove tehnologije na marketinške aktivnosti malih poduzeća (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:940042

Šoš, Dorotea. "Utjecaj nove tehnologije na marketinške aktivnosti malih poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:940042

Šoš, Dorotea. "Utjecaj nove tehnologije na marketinške aktivnosti malih poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:940042

Šoš, D. (2022). 'Utjecaj nove tehnologije na marketinške aktivnosti malih poduzeća', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:940042

Šoš D. Utjecaj nove tehnologije na marketinške aktivnosti malih poduzeća [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2022 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:940042

D. Šoš, "Utjecaj nove tehnologije na marketinške aktivnosti malih poduzeća", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:940042