Kajzogaj, G. (2022). Utjecaj CRM strategije za vrijeme pandemije Covid-19 na primjeru hotela Poreč (Undergraduate thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:654611
Kajzogaj, Gabrijela. "Utjecaj CRM strategije za vrijeme pandemije Covid-19 na primjeru hotela Poreč." Undergraduate thesis, University North, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:654611
Kajzogaj, Gabrijela. "Utjecaj CRM strategije za vrijeme pandemije Covid-19 na primjeru hotela Poreč." Undergraduate thesis, University North, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:654611
Kajzogaj, G. (2022). 'Utjecaj CRM strategije za vrijeme pandemije Covid-19 na primjeru hotela Poreč', Undergraduate thesis, University North, accessed 29 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:654611
Kajzogaj G. Utjecaj CRM strategije za vrijeme pandemije Covid-19 na primjeru hotela Poreč [Undergraduate thesis]. Koprivnica: University North; 2022 [cited 2024 December 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:654611
G. Kajzogaj, "Utjecaj CRM strategije za vrijeme pandemije Covid-19 na primjeru hotela Poreč", Undergraduate thesis, University North, Koprivnica, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:654611