završni rad
Utjecaj CRM strategije za vrijeme pandemije Covid-19 na primjeru hotela Poreč
Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2022. urn:nbn:hr:122:654611

Kajzogaj, Gabrijela
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Koprivnica
Odjel za poslovanje i menadžment

Citirajte ovaj rad

Kajzogaj, G. (2022). Utjecaj CRM strategije za vrijeme pandemije Covid-19 na primjeru hotela Poreč (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:654611

Kajzogaj, Gabrijela. "Utjecaj CRM strategije za vrijeme pandemije Covid-19 na primjeru hotela Poreč." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:654611

Kajzogaj, Gabrijela. "Utjecaj CRM strategije za vrijeme pandemije Covid-19 na primjeru hotela Poreč." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:654611

Kajzogaj, G. (2022). 'Utjecaj CRM strategije za vrijeme pandemije Covid-19 na primjeru hotela Poreč', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 08.06.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:654611

Kajzogaj G. Utjecaj CRM strategije za vrijeme pandemije Covid-19 na primjeru hotela Poreč [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2022 [pristupljeno 08.06.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:654611

G. Kajzogaj, "Utjecaj CRM strategije za vrijeme pandemije Covid-19 na primjeru hotela Poreč", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:654611