Gazdek, P. (2024). Važnost društveno odgovornog poslovanja za imidž poduzeća (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:757477
Gazdek, Patricia. "Važnost društveno odgovornog poslovanja za imidž poduzeća." Master's thesis, University North, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:757477
Gazdek, Patricia. "Važnost društveno odgovornog poslovanja za imidž poduzeća." Master's thesis, University North, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:757477
Gazdek, P. (2024). 'Važnost društveno odgovornog poslovanja za imidž poduzeća', Master's thesis, University North, accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:757477
Gazdek P. Važnost društveno odgovornog poslovanja za imidž poduzeća [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2024 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:757477
P. Gazdek, "Važnost društveno odgovornog poslovanja za imidž poduzeća", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:757477